Explica cum s-au format urmatoarele cuvinte:perdeluind,noptile si primavara??

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-10-12T15:22:08+03:00
Perdeluind- "perdea " + "luind" 
noptile- "noapte" + "le " 
primavara - prima+vara
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-12T15:29:42+03:00
Perdeluind ---->Derivare(radacina "perdele"+sufixul"ind")
Noptile ----> Conversiune(De obicei e substantiv,aici e adverb)
Primavara ----> Sudare("prima"+"vara")

1 5 1