Răspunsuri

2014-10-12T15:16:20+03:00
At frumos so prncesa traiesc fericiti pana la adanci batraneti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T15:17:42+03:00
Cu ochii orbiti de plans ea inca mai visa la printul ei.Cna ds-a intrors Fat-Frumos ea i-a sarit in brate.In urmatoarele zile s-a facut nunta mare, iar vederea imparatesei a revenit.Fata Genarului se cununa cu imparatul.Si-au trait fericiti...
3 5 3