Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-04T21:34:23+02:00
Intr-un triunghi dreptunghic suma lungimilor patratelor catetelor este egala cu patratul ipotenuzei
2 5 2
2014-01-04T21:43:13+02:00
Patratul ipotenuzei este egal cu suma patratelor catetelor.
Daca ABC triunghi dreptunghic in A, atunci BC-ipotenuza, AB, AC-catete.
BC²=AB²+AC².
Teorema lui pitagora:patratul ipotenuzei este egal cu suma patratelor catetelor.fie triunghiul dreptunghic ABC cu AB si AC catete, BC ipotenuzaaplicand teorema lui pitagora in triunghiul ABC=> AB*+AC*= BC*unde *= la patrat(la puterea a doua)