FORMATI ECHIPE DE CATE PATRU ELEVI.
ORDONATI ENUNTURILE URMATOARE,CORESPUNZATOR INTAMPLARII:
-COPILUL PRIVESTE CU DRAG PUISORII.
-STOLUL ISI IA RAMAS BUN

-RANDUNELELE SE PREGATESC DE PLECARE.
-COPILASUL SE DESPARTE CU GREU DE PUISORI.
2)ALCATUIESTE PROPOZITII CU FIECARE DINTRE CUVINTELE:VAZDUH ,STOL,CUIB.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T15:01:28+03:00
1.Copilul priveste cu drag puisorii.
2.Randunelele se pregatesc de plecare.
3.Copilasul se desparte cu greu de puisori.
4.Stolul isi ia ramas bun.
Porpozitiile:
N-am mai vazut un vazduh atat de frumos.
Stolul de pasari pleaca spre tarile calde.
Andrei a construit un cuib pentru puisori. :D
2014-10-12T15:02:47+03:00
2)Cuibul de randunele sa stricat.
Scolul de berze isi ia ramas bun de la oameni.
Vazduhul este foate frumos.


MULTUMESC
N-am mai vazut un vazduh atat de frumos.
Stolul de pasari pleaca spre tarile calde.
Andrei a construit un cuib pentru puisor