A)Care dintre urmatoarele fructe contin mai mult suc vacuolar:
-ghinda
-mar
-nuca
-aluna
-pepene
-lamaia
-cireasa
-piersica

b)Grauncioarele verzi se gasesc :
-in toate celulele plantelor
-numai in celulele partilor subterane ale plantelor
-numai in celulele partilor aeriene

c)Fructele la care celulele se pot observa cu lupa sau cu ochiul liber sunt:
-patlageaua rosie
-portocala
-pepenele verde
-dovlecelul
-caisa
-castravete
-lamaia
-mandarina

2

Răspunsuri

2014-10-12T14:40:48+03:00
A)lamiia
b)numai in celulele partilor subterane ale plantelor
c)mandarina
NU A FOST PREA CORECT DAR E OOK
pakat...era sigura*(((
? ADICA>
nimik...
AHAAA
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T15:13:19+03:00
C) portocala, mandarina, lămâia A) lămâia B) părțile Aeriene...cred