Răspunsuri

2014-10-12T14:43:09+03:00
Da .toti copii sunt egali si fiecare are ceva de oferit.Tata lucreaza undeva unde este mult petrol.MAMA PUNE INTODEAUNA SARE IN MANCARE..AM CUMPARAT UN GHIVECI DE PLASTIC.intotdeauna beau ceai din ceasca de portelan

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T14:46:00+03:00
Da, as putea fi prieten cu un copil de alta nationalitate.Aceasta poate fi o experienta unica, chiar provocatoare, deoarece as putea invata mai bine sa comunic in aceea limba, as putea sa-i arat orasul meu..etc
Propozitiile:
1.China a devenit cel mai important exportator de petrol din lume.
2.In acest weekend, am vizitat o mina de sare.
3.Eu am descoperit o bucata de minereu stratificat.
4.Aceasta sticla de plastic este reciclabila.
5.Eu am spart vaza din portelan.

1 5 1