Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T14:34:12+03:00
Raspunsul este 3supra6
Dacă mi-ai explica și cum ai făcut asta, mi-ai fi de mare ajutor.
:)
Pai zarul are 6 fete si are pe fiecare fata cate un număr de la unu la șase ,in acest interval sunt trei numere impare 1,3,5 acestea se
2014-10-12T14:35:14+03:00
Daca arunci zarurile probabilitatea este de 3 si 5
Dacă mi-ai explica și cum ai făcut asta, mi-ai fi de mare ajutor.
:)