Răspunsuri

2014-10-12T14:32:56+03:00
-prezinta aspecte din sfera fictionala
-realitatea este prezentata intr-o maniera proprie
-se pastreaza aceleasi personaje biblice
-titlul atrage versuri de abecedar atrage iar limbajul este unul simplu
-imaginea divinitatii este umanizata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T14:45:39+03:00
-prezinta aspecte din sfera fictionala
-realitatea este prezentata intr-o maniera proprie
-se pastreaza aceleasi personaje biblice
-titlul atrage versuri de abecedar atrage iar limbajul este unul simplu
-imaginea divinitatii este umanizata
1 5 1