Răspunsuri

2014-10-12T14:29:08+03:00
Schema pentru texul argumentativ este :

IPOTEZA : În opina mea ,... sau Din punctul meu de vedere,...
ARGUMENTAREA : Consider că, ...
                              În primul rând , .....      Astfel, ... (îți argumentezi opinia)
                              În al doilea rând, ...      De exemplu,... (îți argumentezi opinia)
CONCLUZIE : În concluzie , .....

Ca să îți exprimi opinia într-un text liric trebuie să te găndești ce trăsături are un text liric... Cum ar fi : eul liric ..

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T14:29:52+03:00
Spui semnificatia titlului ,ce figura de stil e el si ce sugerează si fin ce părți de vorbire e alcătuit ..precizezi tema textului in legătura cu el si cuvinte cheie din text care îți susțin ideile exprimate...Câmpurile semantice,sentimentele sj concluziile
2 5 2