Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T14:33:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
√2²-2√2y=2-2√2y=2(1-√2y)
1 5 1
2014-02-23T14:38:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
  \sqrt{2}   ^{2} - 2\sqrt{2}
2- 2\sqrt{2}  
2(1- \sqrt{2} )
La inceput am scos de sub radical,apoi am dat factor comun
poftim???
Scuze,am dat din greseala sa -l pun,dar eu n-am gatat,dar am editat si vad ca am uitat sa pun y.Imi dai cel mai bun raspuns?