Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T14:04:20+03:00
Este un pleonasm deoarece, "hit" este deja un cuvant care exprima nivelul cel mai superior. aceasta melodie de mare succes, ar fi corect. aceasta melodie este hit.
2 5 2
2014-10-12T14:04:58+03:00
Hit" inseamna o melodie cu un succes rasunator, vine din engleza si inseamna "a lovi", iar "hit", ar fi o melodie "cu care ai dat lovitura", pe romaneste.

Acum sa inlocuim pe hit cu sinonimul "melodie de mare succes" in expresia ta, va iesi: 
"melodie de mare succes de mare succes".