Găsiți diminutivele si augmentativele din textele de mai jos. Indicati sufixele diminutivale si pe cele augmentative.

a) Mustacioara lui,
Spicul graului,
Perisorul lui,
Pana corbului.

b) Si odata se duce Ivan rapede cu cele doua carboave el stie unde si cumpara unelte de taslarie, doua lătunoaie groase, patru balamale, câteva piroane, două belciuge si un lăcătoi zdravăn, si se aruncă de-si face el singur o dragută de racla să poată sede si imparatul intr-insa.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T14:02:49+03:00
A)  mustacioara-diminutival  sufixul-cioara             perisorul-diminutival  sufixul-isorul (cred)                                                                                                                  b)latunoaie- augmentativ  sufixul-unoaie        lacatoi-augmentativ  sufixul-oi             Cred ca astea sunt toate!
90 4 90
2014-10-12T14:08:46+03:00
Diminutivele:mustacioara("-ioara");perisorul("-isorul");draguta("-uta")
augumentativele:latunoaie("-oaie");lacatoi("-oi")
43 4 43