Fie numerele : 27 , 28 , 50 , 432 , 570 , 102 , 529 , 730 , 294 , 125 , 622 , 545 , 86 , 98 , 201 , 195 , 90 , 410 , 65 , 111 . Completați tabelul :

Numere divizibile cu 2

Numere divizibile cu 3

Numere divizibile cu 5

Numere divizibile cu 9

Numere divizibile cu 10

2

Răspunsuri

2014-10-12T14:03:14+03:00
Divizibile cu 2: 28,50,432,570, 102, 730, 294,622, 86,98,90,410
divizibile cu 3:27,432,570,102,294,201,195, 90
divizibile cu 5: 50,570,730,125,545,195,90,410,65
divizibile cu 9:27,432,90
divizibile cu 10: 50, 570,730,90,410
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T14:05:14+03:00
Div. cu 2;;    28 50 432 570 102 730 294 622 86 98 90 410                                         div cu 3;  27 432 570 102 294 201 195 90 111
div cu 5 ; 50 570 730 545 195 90 410 65 
div cu 9 ; 27 432 90 
div cu 10 ; 50 570 730 90 410
2 5 2