Vreau sa gasesc insusirile pentru urmatoarele cuvinte;brad,toamna,voce,copii,invatator,ciubotele,mester,codru,pasari,dimineata.

2
brad inalt,toamna aurie,voce superba,copii galagiosi,invatator destept,ciubotele murdare,mester priceput,codru verde,pasari calatoare,dimineata insorita
multumesc mult

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T14:24:31+02:00
Brad :inalt
toamna : rece
voce :frumoasa
copii :jucausi
ciubotele :murdare
mester :priceput
codru :verde
pasari : zburatoare
dimineata : insorita
27 4 27
2014-02-23T14:25:53+02:00
Brad inalt.
Toamna bogata.
Voce subtire.
Copii voiosi.
Invatator dur.
Ciubotele noi.
Mester priceput.
Codru verde.
Pasari guralive.
Dimineata innorata.



17 4 17