Răspunsuri

2014-10-12T13:38:32+03:00
Cuvintele care le-ai spus tu mai sus sunt epitete! Ce insamna epitet? Epitetele sunt adjective frumoase,deosebite. Nu poti spune un epitet pentru un adjectiv. 
asa credeam si eu... dar probabil se referea la substantive potrivite
Probabil..Trebuia sa se exprime mai bine daca la asta se referea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T13:39:17+03:00
Glas duios
marea infiorata
lacrima inghetata
durerea adanca
mintea limpede

2 5 2