Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-23T14:09:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
100%-20% =80% din efectiv nu aparticipat la concurs
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T14:12:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
20 % =20/100
Clasa este 100 % =100/100
Deci acum scadem cati au participat din toata clasa,deci:
100/100 -20/100=80/100
80% dintre elevi din clasa nu au participat la concurs .