Radacina cuvantului baiat este:
Sufixe:
Prefixe:
baiat : baietan,baietandru,baietas,baietel,baietesc,baieteste,baietoi

Radacina cuvantului sat este;
Sufixe:
Prefixe:
sat : satean,satesc,saticel,satuc,satulet

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T13:01:19+03:00
1. Sufixe : -an, -andru, -aș, -el, -esc, -ește, -oi.
    Prefixe nu avem. Rădăcina este băiet.
2. Sufixe : -ean, -esc, -icel, -uc, - uleț.
    Prefixe nu avem. Rădăcina este sat.

5 5 5
2014-10-12T13:07:15+03:00
1 sufixe:an,andru,as,el,esc,este,toi
prefixe:nu sunt prefixe
2 sufixe:ean,esc,icel,uc,ulet
prefixe: nu sunt prefixe