Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T13:00:36+03:00
Cartea are ilustratii,Multe ,multe informatii.Te ajuta si la teme , Si te scapa de.probleme.
A trecut si vara
Nu prea ne bucuram
A venit iar scoala
Iar trebuie sa invatam

Dar scoala ne invata
Sa devenim in viata
Persoane importante
Care cu-adevarat stiu carte

Asa ca dragi copii
Sa nu va suparati pe ea
Caci scola este cea
De care depinde viata mea si-a ta

Sper ca te-am ajutat. Iti dau 100% ca e alcatuita de mine.
2014-10-12T13:02:58+03:00
Noaptea cea infrigurata,
Ziua cea inseninata.
Adierea vantului usor,
Si multumirea oamenilor in cor.