Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-23T14:02:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
xa-x-2ay+2y=x(a-1)-2y(a-1)=(a-1)(x-2y)
scuze,dar nu inteleg... de unde l-ai luat pe 1
-x:x=-1
Pai din xa-x,am dat factor comun pe x si daca impartim xa:x=a si -x:x=-1,deci (a-1) asa l-am scos pe -1 .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T14:04:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Xa-x-2ay+2y
x(a-1)-2y(a-1)
(a-1)(x-2y)
La inceput dam factor comun pe x si apoi -2y
Apoi factor comun paranteza (a-1)
ma ajutati?
Da
deci?
a+2b+2ab+1
Nu poti sa pui intrebare ?Eu nu pot sa-l rezolv aici la comentarii.Te rog !