Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T12:25:12+03:00
Aerul este substanta,capacul⇒ corp,iar cerneala⇒ substanta
2 5 2
2014-10-12T12:32:58+03:00
Toamna a venit , iar vremea este numai buna de iesit afara , nu de stat in casa la computer si sa navighezi pe internet  , daca vom sta in casa vom ajuge sa fim ca robotii , in timpul saptamanii cand avem scoala trebuie sa invatam si sa ne faceme temele iar apoi in Weekend sa ne jucam ( nu am inspiratie , nu prea cred ca te-am ajutat cu nimic , nu este terminata ) 
2 4 2