Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T12:27:22+03:00
Oricit de  grea este situatia , ia-ti  inima in dinti si merji mai departe .
Dragostea reprezinta unirea a doua inimi.

.
20 4 20
2014-10-12T12:28:48+03:00
Inima in repaus bate regulat, la o rata medie de 60-100 de ori pe minut. (propriu) Mi-am luat inima in dinti si am facut acel gest care avea sa-mi schimbe viata. (figurat)
11 4 11