Răspunsuri

2014-10-12T12:02:44+03:00
Cel mai mare nr de forma abc cu cifra sutelor 3 = 399
a+a+2+a+2+2=399
3a+6=399
3a=393
a=393:3
a=131
a+2=131+2=133
a+2+2=131+2+2=135

Sper ca te-am ajutat! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T12:10:47+03:00
Cel mai mare nr 399
a=(1,3,5,7,9)
a
a+2
a+4
a= 1 segment
b= 1 segment +2
c= 1 segment +4
scazi din 399 cele 6 unitati din afara segmentelor
399-6=393
egalezi partile 393/3=131
a=131
b=131+2=133
c=131+4=135
131+133+135=399