Răspunsuri

2014-10-12T12:04:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuburile perfecte de 3 cifre sunt : 5³=125 , 6³=216 , 7³=343 , 8³=512 , 9³=729
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T12:05:24+03:00