Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T13:38:36+02:00
5 pesti mari 5x3=15+5 =20
Se face asa: Notam cu x pestii mari.Pestii mari vor manca x*3 pesti mici .In total avem : x+x*3=20 , x*( 1+3)=20 , x*4 =20 ,
x=20:4 , x=5 pesti mari , pesti mici = 5*3=15
iti raman pestii mari,adica 5
va multumesc!
Cu placere!
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T13:45:14+02:00
20;(1+3)=20:4=5 pesti mari care inghit cate 3 pesti mici