Răspunsuri

2014-01-04T19:58:39+02:00
Divizibilitatea, Inertia , Volumul , Interactiunea    astea  sunt ...
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-04T20:01:19+02:00
Cele 6 prioprietati generale ale corpurilor sunt:
  1.  Fiecare corp este format din una sau mai multe substante .
   ex. o masa este formata din lemn fier vopsea etc.
  2.  Orice corp ocupa un anumit loc in spatiu.
  3.  Toate corpurile sunt divizibile.
  4.  Toate corpurile interactioneaza intre ele.
  5.  Orice corp are inertie.
  6. Fiecare corp se poate afla in una dintre starile de agregare:solida,lichida,gazoasa sau plasma.
    Sper ca te-am ajutat!!!!!!!!!!