Răspunsuri

2014-10-12T10:22:55+03:00
Planul de marketing este o strategie detaliată a modului în care efortul depus de marketingul unui produs sau serviciu este răsplătit financiar. Un plan de marketing inteligent va lua în calcul elemente importante precum costuri de distribuție, costuri de producție, cheltuieli de publicitate, precum și orice alte cheltuieli referitoare la identificarea și promovarea produselor repective consumatorilor de pe piețele vizate.Planul de markering se poate concentra pe strategiile referitoare la o perioada de 12 luni, din anul calendaristic următor, sau se poate întinde pe 3 până la 5 ani. Deși nu e nevoie în orice situație, multe companii apelează la serviciile unui specialist în marketing. Specialistul in marketing poate fi asociat cu reprezentanți ai companiilor specializate angajate în acest sens (agenții de consultanță în marketing, relații publice etc.) sau poate face parte din compania respectivă. În ambele cazuri, specialistul lucrează cu alte persoane din structura companiei pentru a dezvolta un plan care sa atragă agenții de publicitate dar si consumatorii.