Răspunsuri

2014-10-12T09:23:34+03:00
Mercede,militie,papusoi,porumb,malai,harbuz,pepene verde.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T09:31:49+03:00
Neologisme : robot,misto,blog,beton,laser,gaura neagra, gastronom,garnituri, gelatina, gazos
Arhaisme : Rumani ,foale , forte, neste ,nopte , sange ,vartute , vazum, stete, tote
Regionalisme :
Tzoacla=bicicleta , hinta=leagan , pita =paine ,lubenita=pepene, malai=porumb ,chitros=zgarcit
1 5 1