Răspunsuri

2014-10-12T09:06:02+03:00
A articula-inseamna a pronunta antinim cu a tacea
muritor-nemuritor
normal anormal
prudent imprudent

33 3 33
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T09:14:14+03:00
A articula=A indruga, A bolborosi. Muritor=Nemuritor Normal=Anormal Prudent = Inprudent 1.De cand ne-am certat el indruga tot felul de chestii despre mine. 2.Toti oameni sunt muritori, nimeni nu este nemuritor. 3.Un copil nascut prematur, nu este un copil anormal. 4.El este un copil rau , dar parintii sunt inprudentii.
74 4 74