Răspunsuri

2014-10-12T08:16:36+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T08:55:27+03:00

 pentru a determina primul nr.gândim astfel :  100÷9= 9 rest1,deci, pentru ca împărțirea să fie exactă adăugăm 8⇒ 108÷9=12 rest 0   următoatorele numere sunt: (108 +1·9), (108+2·9), (108+3·9).........(108+ 99·9) ⇒ există 110 asemenea numere  (de la 9·12 la 9·111)

pentru ca restul împărțirii să fie 5,adăugăm 4 la 100 104÷9=9 rest 5 , iar ultimul nr. = 999-4 =995         995 = 110·9 +5;   între 104=(11·9 +5) și 995 =(110·9+5) există 110-11+1=110numere

7 3 7