Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-12T01:34:19+03:00
Am vazut filmul distribuit de Capital (in sensul de nume al titlului) Am citit o carte scrisa de Capital (in sensul de nume al autorului) Nu este prea inspirat,dar le mai poti inflorii tu.
Este necesara o repartie capitala a cladirii ( a partilor esentiale )
Are un capital de cunostiinte bogat.( totalitate)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T01:36:29+03:00
Am scris prima litera capital. (capital(caractere tipografice)=de dimensiuni mai mari decât litera obişnuită şi având o formă, de obicei, diferită)
Tema este capitala (capital=esential;de prima importanta)
7 4 7