Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T23:32:47+03:00
Da este corect, Pia Bratianu:)
pai si mama Pia(sotia lui Bratianu) ....a avut o fetita pe care a numit-o tot Pia?
2014-10-11T23:47:07+03:00
O chema Pia Bratianu,cred.
ok multumesc mult...stii cumva si daca a avut o fiica pe care o chema Pia...sunt in ceata rau de tot ptr ca am gasit intr-o carte ca d-na Bratianu a suferit la nasterea Piei ..si eu stiu doar de 3 copii...(Sabina,Dinu si Vintila)