Răspunsuri

2014-10-11T22:41:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Istoria romaniei se invata in clasa a VIII-a .
Noi traim intr-o comunitate .
Cronologia se ocupa cu stabilirea epocilor . 
Istoria o poti regasi in bliblioteci
El a intratin comunitate
Cronologia lui este aranjata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T22:42:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Astazi am avut de invatat la istorie foarte mult.
Noi suntem dintr-o comunitate fericita 
Cronologia mea este plina de amintiri 
 :-? 
3 3 3