Ajutatima va rog! Suma a doua numere naturale este 9 . Determinati cea mai mare valoare posibila a produsului celor doua numere naturale.

2
a+b=9
1+8=9....1x8=8
2+7=9.....2x7=14
3+6=9....3x6=18
4+5=9.....4x5=20
Mult succes la scoala! :*:*
multumesc!
asta e copiat
e exact raspunsul meu
raporteaza-l

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T22:36:00+03:00
A+b=9
1+8=9....1x8=8
2+7=9.....2x7=14
3+6=9....3x6=18
4+5=9.....4x5=20
Mult succes la scoala! :*:*
multumesc mult! tu ai fost cea mai explicita!
  • Utilizator Brainly
2014-10-11T22:36:06+03:00