Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T22:51:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- dea lungul istoriei, neamul romanesc s a contopit cu natura, in agricultura taranul roman si a gasit modalitatea de a se hrani, apele i au servit pentru a pescui si naviga, padurea, pe langa tezaurul cinegetic ( de vanatoare) l a ajutat sa reziste in vitregile vremi prin care a trecut, iar muntii - adevarate fortarete naturale au fost loc de adapost si de odihna de a lungul mileniilor.
3 2 3
2014-10-11T22:56:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Inca din cele mai vechi timpuri, romanii au trait in stransa comuniune cu natura. Prin urmare ei sunt ca ,,fratii'', in sensul ca aceasta  ii daruieste tot ce are nevoie: lemn pentru foc, pamant pentru recolta, animale pentru vanat, un loc pentru a se linistii atunci cand este tensionat. Sa nu uitam si momentele istorie cand romanii foleseau natura si ca mijloc de aparare. Stefan cel Mare, Basarab I, Mihai Viteazu si multi alti domnitori s-au foosit de natura pentru a respinge mult numeroasele armate invadatoare.
2 3 2