INTRUN BLOC SUNT APARTAMENTE CU DOUA CAMERE SICU PATRU CAMERE IN TOTAL 45DE APARTAMENTE SI 140 DE CAMERE AFLATI CATE APARTAMENTE CU DOUA SI RESPECTIV CU PATRU CAMERE IN SANT IN BLOC REZOLVATIO PIN METODA ARITMETIC SI PRIN METODA ECUATIEI

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-11T22:06:49+03:00
A+b=45
2a+4b=140
_________
a=?b=?

2a+4b=140|:2 |    a+2b=70 |
                     |⇒               |(-)⇒b=35 deci a=10
a+b=45          |    a+b=45   |



Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T22:14:49+03:00
A+b=45 
2a+4b=140

a=?b=?

2a+4b=140|:2 |    a+2b=70 |
                     |⇒               |(-)⇒b=35 deci a=10
a+b=45          |    a+b=45   |
2 5 2