Răspunsuri

2014-10-11T21:50:20+03:00
2x+7 \leq 19
2x \leq 12
x \leq 6
rezulta ca x∈ ( - infinit; 6]
Rezolvarea corecta a inecuatiei este cea cu interval, nu doar valorile naturale. :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T21:52:44+03:00
 Il trecem pe 7 in partea cealalta schimbandu-i semnul =>
2x = 19-7 => 2x = 12 => x = 6
 Ultima valoare a lui x  este 6 => x poate avea urmatoarele valori : 0 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 si 6 .

Sper ca ti-am fost de ajutor. :)

1 5 1