Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T21:38:58+03:00
p= \frac{cazuri favorabile}{cazuri posibile} = \frac{6}{90} = \frac{1}{15}
cazuri favorabile: 16, 25, 36, 49, 64, 81(6 cazuri)
cazuri posibile: 10, 11, ..., 99( 90 cazuri)
4 3 4
2014-10-11T21:46:02+03:00
Numerele de 2 cifre sunt:
10; 11; 12; .........................99
Numarul de numere de 2 cifre este:
(99 - 10) + 1 = 89 + 1 = 90 numere de 2 cifre

Patratele perfecte cu 2 cifre sunt:
16; 25; 36; 49; 64; 81
Numarul patratelor perfecte de 2 cifre este egal cu 6 patrate perfecte.

p = cazuri favorabile / cazuri posibile = 6 / 90 = 1 / 15 = 6,(6)%



2 4 2