Hei :* ! Va rog ma ajutati si pe mine cu o tema ?E urgent Recunoasteti in proverbele de mai jos cuvintele formate prin conversiune si analizati :
A ) daca te porti urat la tinerete ,vei muri cu tristete
b )Degraba sa asculti ,tarziu sa graiesti
c)Mai bine sa nustii un lucra decat sa-l inveti prost
d)Lacomul e vesnic lipsit
MULTUMESC

2

Răspunsuri

2014-10-11T21:26:20+03:00
Urat-din adjectiv-adverb
prost-substantiv-adjectiv 
lipsit-adjectiv-adverb
da la B) nu este nimic?
asculti-verb-subst
ba da scuze
n-are nimic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T21:40:09+03:00
Tinerete,tristete,lacomul,asculti
asculti ?
nu este cuvantul asculti
deci la a)este tinerete si tristete la b)asculti la c)...nu ai scris si la d )lacomul ?