Răspunsuri

2014-02-23T12:14:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Imagine vizuala:"Si te privesc nepasator"   ;imagine auditiva:S-ascult de glasul gurii mici"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T12:15:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Imagini auditive :De câte ori am aşteptat
O şoaptă de răspuns!
Imagine vizuala:
Şi te privesc nepăsător
C-un rece ochi de mort.
1 5 1