Răspunsuri

2014-10-11T21:14:04+03:00
Pentru ce clasa vreîiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T21:16:48+03:00
Fotbal, fotbal, ce frumos,E un sport vijelios,Te aleargă, te munceşte,Dar cum te mai răsplăteşte!Fotbalişti-s nişte zeiPlini de bani şi de idei,Ţara toată îi iubeşte,Dar vezi... îi mai şi bârfeşte!Că Ilie e bogat Şi de sport s-a săturat,Că Balaci e cam nebun,Vrei, nu vrei, te bate tun.Mai ştiu eu ce fotbalistA ajuns un finanţistCe cu bani uşor aruncăÎntr-o noapte la speluncă.Altul că-i cam beţivan,Ce cuprins de-al său alean,Sparge tot ce vede-n cale,Chiar pe soaţa dumisale.Cu atâtea bârfuliţe,Nu mai ştii ce să mai crezi,Poate totul e minciună,Poate totul e ce vezi...!
2 5 2