Răspunsuri

2014-10-11T20:55:16+03:00
Celula vegetala are clorofila si perete celular , in timp ce celula animala nu . 
Atat celula vegetala , cat si celula animala este formata din nucleu, citoplasma , membrana . 
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T20:55:42+03:00
Celula vegetala are cloroplaste cu clorofila
celula animala are vacuole cu suc celular
celula vegetala nui are vacuole cu suc celular
celula animala nu are cloroplasta cu clorofila
2 5 2