Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T20:35:18+03:00
Everest este cel mai inalt varf. Face parte din lantul muntos Himalaya iar numele tibetan este Chomolungma (mama sfanta). Are o inaltime de 8848m.
  • Utilizator Brainly
2014-10-11T20:42:22+03:00
Cei mai inalti munti din lume sunt Muntii Himalaya care au ~8800 m inaltime .

Cel mai inalt varf face parte tot din Muntii Himalaya si se numeste  Everest.
1 5 1