Traducere engleza-romanaDay 11
Yesterday we went up the mountainside to the township of Muktinath , at 3,600 metres. The thin air there leaves you breathless. You feel you can't go on. Even tying your bootlaces is difficult. We drank a lot of extra fluids to prevent altitude sickness.

Day 13
We turned round today and started to descend to Jomosom. As we went down , the oxygen filled our blood again and we seemed to be flying instead of walking!

Day 15
We turned back to Pokhara in a small plane yesterday, retracing in a few minutes the journey which took six days to walk. It was exciting when we flew between themountain peaks. We arrived in Katmandu this afternoon and we've spent our last few hours shopping.
We leave for England tomorrow. We've had the trip of a lifetime, and I've used five rolls of film!

Fara Google Translate!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T20:36:07+03:00
Ziua unsprezece :
Ieri am urcat muntele din localitatea Muktinath, la 3,600 metri. Aerul rarefiat de acolo te lăsa fără suflare. Simți că nu mai poți continua. Chiar și legarea șireturilor este dificilă. Noi am băut o mulțime de lichide suplimentare, pentru a preveni răul de înălțime.

Ziua treisprezece :
Astăzi ne-am învârtit și am început să coborâm spre Jomosom. Așa cum am mers în jos, oxigenul ne umplea sângele iar și noi păream că zburăm în loc să mergem. 

Ziua cinsprezece :
Ne-am întors la Pokhara cu un mic avion, reconstituind în câteva minute călătoria care ne-a luat șase zile de mers pe jos. A fost captivant când am zburat printre vârfurile muntelui. Am ajuns în Katmandu în după-amiaza aceasta și ne-am petrecut ultimile noastre câeva ore la cumpărături.
Plecăm spre Anglia mâine. Am avut o excursie de o viață, si  eu am folosit cinci role de film! 

  • Utilizator Brainly
2014-10-11T20:37:50+03:00
        Ziua a 11-a
        Ieri am mers pe versant pana la comuna Muktinath la 3600 de metri. Aerul rar te lasa fara respiratie. Simti ca nu mai poti merge. Pana si legarea sireturilor e grea. Am baut o gramada de extra lichide pentru a preveni raul de inaltime.

        Ziua a 13-a
        Azi am intors si am inceput sa coboram la Jomsom. Pe cand ne intorceam , oxigenul a inceput sa intre in sange si ni s-a parut ca zburam in loc sa mergem.
       
        Ziua a 15-a
        Ieri ne-am intors la Pokhara intr-un avion mic facand traseul care pe jos ar fi durat 6 zile.A fost misto cand am zburat printre culmile muntoase.Dupa-amiaza asta ne-am intors in Katmandu si ne-am irosit ultimele ore la cumparaturi. Maine plecam la Londra . Am avut o excursie de o viata si am folosit 5 role de film !