Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T19:57:53+03:00
Indoiai, suiai, tăiai
beau, șleau, vreau
miau,șuiau, tăiau.
cred ca tiam fost de ajutor nu uita samimultumesti*-*
3 5 3
2014-10-11T20:06:12+03:00
Indoiau                                beau                      aliniai                          
miorlaiau                             chiuleau                 ..........
scartaiau                             indrageau              ............

3 4 3