Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T20:05:34+03:00
Epitete:lung,verde,rasarit,albii,ușori,mărunți,surd,tainic,dezmorțit,asprimea,ferice,ageri,vesela,frumoasa Comparații:precum un rău de munte când gheata sa topit Enumerare:albii,ușori,mărunți Repetiție:- Personificare: umbra călătoare,sa-nece ,norii vin,norii aprind,vazduhul bubuieste,pământul dezmorțit,pamantul raspunde,pământul simte,pământul se patrunde,cardul asculta,fanfara buciuma
22 3 22
2014-10-11T20:46:49+03:00

Enumerare:albii,ușori,mărunți Repetiție:- Personificare: umbra călătoare,sa-nece ,norii vin,norii aprind,vazduhul bubuieste,pământul dezmorțit,pamantul raspunde,pământul simte,pământul se patrunde,cardul asculta,fanfara buciuma Epitete:lung,verde,rasarit,albii,ușori,mărunți,surd,tainic,dezmorțit,asprimea,ferice,ageri,vesela,frumoasa Comparații:precum un rău de munte când gheata sa topit.
 
Sper ca te-am ajutat!
11 3 11