Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T19:12:52+03:00
Sora soarelui este numita floarea soarelui.
Sora mea mai mare se numeste Alina.
Sper ca te-am ajutat.
1 5 1
2014-10-11T19:14:39+03:00
Sora mea este buna si simpatica
Eu si sora mea plecam intr-o lume minunata
Sora este un suflet incoltit
Sora mea este o frunza acoperita de frumusete
Cantand mi-am dat seamna ca sora mea este aproape
1 5 1