Nu vreau explicatii ci sami puneti verbul sau ce stii voi in acele puncte Nu sa traduc
si

ddianutza26 Nu vreau sami conmetezi sau sami zici ce sa fac da altfel dau raspunsul tau ca abuz si daca tumi dai intrebarea ca abuz am sa o pun intruna sa vad daca o poti abuza de fiecare data

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T18:58:57+03:00
I do my work.
We work as a team.
Joe loves dolphins.
They are at the pool.

Joe doesn't work alone.
They don't come home until later.

1.don't go
2.doesn't give
3.don't eat
4.live
5.swims
6.finish


Mersi mult in sfarsit cineva care intelege intrebarea
cu placere :D
si eu avut manual ca al tau
2014-10-11T19:17:17+03:00
I like my work.
We work as a team.
Joe likes dolphins.
They swim at the pool.

They don't come home until later.

Joe and Carol don't go home at 7.
Joe dosn't give the dolphins's fish at every show.
Elephants don't eat meat.
Ostriches live in Africa.
Joe swims with the dolphins.
Joe and Carol finish work at 7 p.m.
1 3 1