Răspunsuri

2014-10-11T18:53:04+03:00
Basmul "Praslea cel voinic si merele de aur" este basm popular.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T19:00:50+03:00
"Praslea cel voinic si merele de aur" este un basm popular deoarece: intamplarile reale si cele fantastice se impletesc intr-o tesatura bine motivata, spatiul si timpul sunt precizate foarte vag, basmul are toate caracteristicile folclorului (traditii), ca structura, basmul se bazeaza pe un model unic, structura tine de formulele de inceput, mediane si finale. 
1 5 1