Buna..
La scoala avem sa pictam,ca tema Nostalgie/Timp (la timp sa nu iasa in evidenta ceasul) si nu am nici o idee..daca puteti sa imi dati o idee sau sa imi trimiteti o imagine cv...va raman datoare ...
Multumesc frumos :D

2

Răspunsuri

2014-10-11T18:49:41+03:00
Daca stii sa desenezi frumos poti desena un om langa un lac la apus ?? 
daa am talent...ma descurc... omul din profil?
Cum vrei , eu m-il imaginam cu spatele dar si din profil arata bine !
mersi mult iti raman datoare (cu un ajutor la o intrebare) :*
:*
chat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T20:14:51+03:00
Poti desena o fata(16-18 ani) care priveste in urma ei si se vede cand era mica.SUCCES!! 
2 5 2