Explica folosirea punctelor de suspensie la finalul fiecarui vers
Frumoasă eşti, pădurea mea,
Când umbra-i încă rară
Şi printre crengi adie-abia
Un vânt de primăvară...

Când de sub frunze moarte ies
În umbră viorele,
Iar eu străbat huceagul des
Cu gândurile mele...

Când strălucesc sub rouă grea
Cărări de soare pline,
Frumoasă eşti, pădurea mea.
Şi singură ca mïne...


2

Răspunsuri

2014-10-11T18:49:39+03:00
Punctele de suspensie s-au folosit pentru a marca o pauza in gandirea autorului .
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-11T18:51:04+03:00
Punctele de suspensie de la finalul fiecaruie vers marcheaza o intrerupere in sirul gandirii de catre eul liric.
15 4 15